mijn laptop is geblokkerd wat moetik doen?

Ik mijn wachtwoord invoeren bij aanmelden maar daarna krijg ik wnergens toegang op. Plus me touchpad doet het niet heel iritant! Wat moet ik doen? Weet iemand wat dit betekend ? Of wat kan ik hier aan doen? Heb me laptop hard nodig voor me studie

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K
fremar
7 jaar geleden
https://www.startpagina.nl/v/computers-internet/besturingssystemen/vraag/493788/toetsenbord-laptop-geblokkeerd
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Sowieso... Welk merk en type laptop, welk besturingssysteem, wat bedoel je met "nergens toegang op krijgen"? Informatie helpt enorm bij het oplossen van problemen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het begon allemaal met geen internet verbinding te hebben. Nu kan ik niks openen want mijn touchpad doet het niet. ...het is een laptop probook van HP ik heb Windows 10 microsoft EDGE
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kun je niet inloggen omdat je touchpad niet werkt?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik kan alleen maar aanmelden. Voor de rest doet ie helemaal niks.

Het beste antwoord

Ik zou proberen op te starten in veilige modus en daarna systeemherstel toepassen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hoe die ik dat dan precies? Hoe ga ik dan naar veilige modus? Heb microsoft support al gesproken ...maar het Nederlandse support js gesloten in het weekend! .....en mijn engels is niet al te best....