waarom is mijm data zo langzaam?

Ik heb nu een maand of 2 Ben-NL als provider. Ik besloot eens een speedtest te doen maar die is heel langzaam (Bekijk de foto maar). Weet iemand waarom dit zo langzaam is en waarom het boven het verbinding teken de letter heletijd veranderd van E naar H naar H+ naar 3g. Zelf als ik op internet zit is het ook langzaam.maar het is te doen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waar ben je dan? Zit je binnen of buiten? In de stad of het platteland(middle of nowhere)?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En zit je niet toevallig over je limiet heen dat je snelheid nu afgeknepen wordt?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik woon in de stad wel in de buurt van een weiland. En ik zit bij verre na niet over mijn mb's heen heb er nog 900 van 1000
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Omdat u op een ander tabblad op uw smartphone Kim Holland in 4K resolutie afspeelt? :-P

Antwoorden (1)

Dit ligt waarschijnlijk aan de plek waar je op dat moment bent. Als je op een plek bent waar geen 3G is is je internet minder snel.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het lijkt me alsnog onlogisch dat het alsnog zolangzaam is, want als ik met wifi een test ga die. Haal ik rond de 50 en als iemand anders test op dezelfde plek met 4g is het wel snel. Ook als ik in de stad van Zaandam Ben staat er alsnog een E