Hoe minder snelkoppelingen op je bureaublad hoe sneller je computer wordt!
Maak je computer een schoon met CCleaner en defragmenteer 'm daarna met SmartDefrag;
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het kan er mee te maken hebben dat je gewoon te veel snelkoppelingen hebt op je bureaublad waardoor het wat langer duurt om ze te laden, of je hebt gewoon te weinig werk geheugen, misschien dat een stickje bijsteken helpt. War ook nog kan is dat je last hebt van spy/malware of virussen waardoor gewoon heel je pc mogelijk slomer van wordt. Het kan ook dat je je pc lang niet hebt gedefragmenteert, oude bestanden hebt opgeruim en dat je veel schaduwkopieën hebt.

Probeer alles van dit uit om het op te lossen en kijk dan of het nog steeds zo lang duurt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens bij uitvoeren en type msconfig.
Ik denk dat je een enorme bak met programma's op de achter grond hebt draaien.

Gebruik ook de schijfopruiming in je bureauaccesoires eens. (of downlaod het gratis proggie ccleaner)

En zorg ervoor dat je bureaublad niet knal vol staat. Ook dat vertraagd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Windows opnieuw installeren is vaak het beste wat je kan doen.
Al heb je een computer van 5.000 euro dan nog worden ze op een gegeven moment trager als een 2ehandse van 50 euro.