Hoe krijg ik deze gravering er vanaf?

Ik heb een Macbook Pro overgekocht van school maar de logo zit er nog op en is heel lelijk hoe krijg ik dit het best eraf?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Sticker op plakken
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik denk dat je er inderdaad beter een (laptop)sticker op kunt plakken ; alsje met chemicalieën aan de slag gaat, krijg je misschien het logo wel weg, maar het deksel zal nooit meer stralend strak nieuw worden, integendeel.

Het beste antwoord

Ik denk niet dat je dat er ooit netjes af gaat krijgen.

Als ik jou was zou ik een laptop case kopen..
Bijvoorbeeld zoiets:

http://www.laptoptasshop.be/product/504617/gecko-covers-hardshell-case-macbook-air-13-wit.html?ref=282293&label=16366-AGI-24719050470-ASI-172357008504-504617&gclid=CPWC19y8gM8CFQq3Gwod47wNKA

Je hebt ze in allerlei kleuren en designs

En dan is ie meteen goed beschermd!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Let wel op dat dat een case is voor een MacBook Air!