Iemand voegt mij toe op snapchat, hoe zorg ik ervoor dat hij mijn verhaal niet kan zien?

Iemand waarvan ik niet wil dat hij snaps van mij ontvangt of verhalen van mij ziet voegt mij zojuist toe op snapchat. Hoe zorg ik ervoor dat hij mijn verhalen niet te zien krijgt? Ik heb deze persoon zelf niet toegevoegd als vriend dus hij heeft alleen mij als zijn vriend, maar dan kan hij mijn verhalen wel bekijken volgens mij. Wie helpt mij? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Of kunnen alleen de mensen die ik als vriend heb mijn verhaal zien?

Antwoorden (1)

Blokkeer deze persoon en je weet zeker dat ie niks ziet.