Als ik Google open komt er in beeld u heeft een google prijs gewonnen?! En je kan alleen maar op oke duwen... en elke keer als ik Google klik komt dit

In beeld... tabbladen sluiten helpt ook niet. Hoe kan ik dit weghalen? (Het is op mijn telefoon?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
10.6K
capthavoc
7 jaar geleden
Welke telefoon ?
heb je misschien ook op de pc dit probleem ?
De app er af halen en herinstalleren kan helpen
maar waarschijnlijk synched hij ook met je pc
dus als je daar ook niet kijkt dan kan alles weer terug komen

dus haal de app eraf en als je een cleaning app op je phone hebt gebruik die herinstalleer eventueel ook chrome ? op je pc

Antwoorden (3)

Download een adblock en probeer apps met veel advertenties te vermijden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als ik jou was zou ik even Malwarebytes installeren. Deze app kijkt of er malware staat op je mobiele apparaat. Malwarebytes is gewoon te installeren via de play store.
7 jaar geleden
Ik kreeg het ook opeens! Maar kijk uit! Ga niet te ver, want later zullen kosten komen. Van een samsung s10 moet je 1,50,- betalen? Dat kan natuurlijk niet, meerdere mensen hebben deze bericht gekregen dus dat verklaard dat het nep is!
Plaatje bij antwoord