Hoe kan ik alle overmatige banners voorkomen of instellen hier in Chrome of firefox?

Op tal plekken duiken ze op; voorheen kon je ze instellen of uitzetten via Ublock, maar nu niet meer?
Voor mensen met een visuele beperking is op deze manier deelnemen 'zwaar'.

Als het puur om inkomsten gaat, is dan niet een optie om mensen tegen een geringe betaling soort abb. voor te stellen die bij account opheffen stopt??
Of de gebruikers een keuze te geven met behoud van wel bv een vraag kunnen stellen wat net niet lukte zonder Ublock uit te zetten of door de menuknoppen te surfen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
Waar is 'hier'? Op Goeie Vraag?
Amadea
7 jaar geleden
Hoe kan dat nou, juist dankzij het via conqie aangeraden Ublock krijg ik juist alle overbodige dingen weggewerkt. Ook hier op Goeie Vraag, met Firefox!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ja sinds de omzetting is het erg wennen?
Paar kan je mer kruisje uitzetten, maar dan ook 'reden' geven' is omslachtig?
Amadea
7 jaar geleden
Reden hoef ik helemaal niet te geven!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Met ff lukt mij nog steeds niet een stabiele inlog hier.
Zonet ingelogd met conqie2 weer en met ook Ublock. Chrome werkt nu ( sinds heel kort nu weer gelukkig al had ik liever nog conqie terug van de 7 jaar meedoen hier ;) ABP heb ik jaren met plezier gebruikt op alle browsers, maar Ublock is beter en minder zwaar en alsnog paar die 'erdoor' komen?
Maar mogelijk moet ik geduld hebben :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
[img]http://www.imgdumper.nl/uploads9/579239e831f9f/579239e81f0e9-ScreenShot.jpg[/img]
Wat doe ik nu fout, Ublocker ingeschakeld, houdt veel tegen, maar kan gelijk ook niet meer op de menuknoppen boven klikken? (Chrome nu) Schakel ik Ublock dan ff uit, dan lukt dit wel , maar ook Met alle drukte van banners ;)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
[url=http://www.imgdumper.nl/uploads9/579239e831f9f/579239e81f0e9-ScreenShot.jpg][img]http://www.imgdumper.nl/uploads9/579239e831f9f/579239e81f0e9-ScreenShot.thumb.jpg[/img][/url]( beter zo? :)
Ritsuka
7 jaar geleden
Je moet het gewoon als rechtstreekse link doen, html en dergelijke werkt hier niet.
Ritsuka
7 jaar geleden
http://www.imgdumper.nl/uploads9/579239e831f9f/579239e81f0e9-ScreenShot.jpg
Maar ik zie niet wat je met deze afbeelding bedoeld, wat is er mis?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De56-6 tabs bovenin ( op PC) kanik zo niet meer aanklikken, maar lukt wel als ik Ublock tijdelijk uitzet en F5 doe.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
56 sorry, moet zijn de 5-7 tabs boven op de pagina ;)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Los van die banners misschien, zie ik dat ik in feite 2 x aanngemeld hier op GV sta!
Deze met zwarte kat, en in ander venster mer melding ingelogd zonder plaatje!
ww en Mailadres is gelijk..
Heb er screenshots van om de geloofwaardigheid te vergroten :)
Zou dit te maken hebben met oude gedoe mails nog en ik naar andere naam moest?
Amadea
7 jaar geleden
Dar zijn geen banners, maar buttons om je naar de andere onderdelen van het programma te leiden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik weet het verschil wel ;|)
De banners zijn aan-uit te zetten en filteren ...en deze werken bij mij niet meer zoals hoort. (
Kan normaal mijn profiel aanklikken. Zie ook ingelogd, maar na bv poos andere dingen doen en weer inloggen dan lukt het niet met gelijke login!
Wat nog steeds niet wel , ook nu is dir reeks blauwe buttons aanklikken... op knopje HELP en nu grijze avatar na!
Zoals je ziet ben ik nu normaal ingelogd...

Antwoorden (2)

Download Addblock, een gratis plugin voor zowel Chrome als Firefox.
Deze blokkeert ook advertenties van Youtube.

https://adblockplus.org/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik begrijp de vraag niet helemaal maar als je last hebt van advertenties of plug ins of iets raad ik je aan om adblock te downloaden mag dat niet werken raad ik je aan om je account te verwijderen bij chrome
1. rechts boven 3 streepjes
2. instellingen
daar zie je onderaan personen staan als je daar een nieuwe persoon aan maakt en je ouwe verwijderd zijn al je reclame weg die in beeld springen het nadeel is dat ook al favorieten worden verwijderd
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ai, maar dan is alleen chrome account weg tijdelijk ( op FF is gelijke probleem) en wat ik bemerk is dat er nu 2 ( mogelijk zelfs nog 3 ) accounts in beeld zijn op GV!
( http://www.startpagina.nl/v/profiel/conqie de oudste uit 2009. En een anonieme waar ik ook mee op kan inloggen en ook de huidige conqie2 (met permissie beheer uit nood) .... Met geen van allen kan ik nu volledig actief deelnemen ; de 7 buttons zijn bv ook niet aanklikbaar.
On nu middels bekende mailadres nog een account aan te maken kan alles nog complexer maken?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Misschien ook zo duidelijker?
http://www.imgdumper.nl/uploads9/579331419e5e7/5793314180a58-conq2.jpg