Hoe verander ik geluiden op 2 beeldschermen? (Laptop + extra beeldscherm)

Hoi ik heb een laptop en hierbij heb ik een beeldscherm van Philips aangesloten. ze zijn verbonden via een HDMI kabel. Ik heb mijn oortjes aangesloten op het beeldscherm.
nou hoor ik al het geluid via de beeldscherm behalve het geluid van skype.
de microfoon werkt wel maar ik hoor de stemmen/geluid van skype via mijn laptop inplaats van via mijn oortjes.

Laptop: Acer Aspire E15

Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
5.8K
capthavoc
7 jaar geleden
Iets als skype werkt inderdaad via een ander kanaal dan via hdmi Je kan aparte boxjes aansluiten op je laptop
maar dat kan wel gaan rondzingen ik vermoed niet dat je een extra audioingang op de TV hebt, als je die al hebt, werkt deze vaak alleen met VGA.
Het is minder goed maar je kan VGA gebruiken ipv HDMI als je laptop ook een VGA aansluiting heeft
met een extra JACK JACK aansluiting op je audio out van je laptop (moet je nog wel mic aansluiten op audio in
is mogelijk maar natuurlijk niet beter ( beeld)

een headset met mic aansluiten op je laptop is hier de beste oplossing kan ook een usb headset zijn.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@captchavoc Je kan Sjype elke geluidsuitgang laten gebruiken, ook die via HDMI verbonden zijn. "Iets als skype werkt inderdaad via een ander kanaal dan via hdmi" Is dus een onware stelling.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Er wordt verders nergens over een TV gesproken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@wimkees Ik hoor dan alleen het geluid van skype via mij oortjes en de rest van het geluid komt van het beeldscherm

Het beste antwoord

Afspeelapparaat aanpassen in Skype, dit kan via instellingen.
mogelijk moet dit elke keer worden gedaan als je de monitor loskoppelt.

Controleer ook in windows of je oortjes als afspeelapparaat staat ingesteld. Dit zal vast wel zijn anders had je er niks door gehoord maar voor de zekerheid.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt!