hoe monteer je andere youtube filmpjes in je eigen youtube filmpje? (zelfde als fifalosophy)

Hey! Ik wil een youtube kanaal aan maken en ik heb al een filmpje ingestudeerd. Nu is mij vraag hoe monteer ik andere filmpjes in mij filmpje (zoals bijvoorbeeld: "heb ik bij de lidl gekocht") moet je daar een speciaal progamma voor hebben? Ik hoor het graag

Gr. Nec1235

Toegevoegd na 28 minuten:
We weet iemand ook nog eventueel een GRATIS LEGALE screen recorder met facecam?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
let wel goed op copyright, je mag niet zomaar het filmpje van iemand anders gebruik zonder toestemming
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja dat heb ik inderdaad gehoord je maar fifalosophy doet het zelfde... weet je toevallig wel een progamma @ritsuka
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je zoekt op mp4 youtube downloader in google krijg je genoeg goede websites waarmee je filmpjes van youtube kan downloaden. Dan moet je het alleen nog in je eigen video monteren

Antwoorden (1)

welke video editor gebruikje?

ten eerste moet je het youtube filmpje in .mp4 of .avi downloaden.
Dat kan via deze website: http://youtubeinmp4.com/

als je het filmpje hebt kun je hem in je video editor slepen en zo heb je iemand anders zijn youtube video in jou video