door veel vragen te beantwoorden, meer punten te verdienen, en als je 150 punten hebt, dan word je niveau 2. als je zo door gaat, word je snel niveau's hoger, maar je moet wel elke keer meer punten.

je kunt ook zien hoeveel punten je nog moet tot het volgende niveau,
ga naar , boven in het scherm staat dat.

zoiets als hier:

Jouw profielpagina

Bij Goeie Vraag sinds:maart 2010
Punten:566
343e in de puntenranglijst
Niveau:4
nog 334 punten tot niveau 5
Gestelde vragen:7
1 keer gemarkeerd als ‘Goeie Vraag!’
Gegeven antwoorden:173
167 keer gemarkeerd als waardevol
Beste antwoorden:13 12% (?)
Antwoordwaardering: 7.5 (?)
Medailles: 0 (?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mijn weten heb je bij 100 punten al niveau 2.
Dat komt vanzelf met de tijd; een puntje per dag voor inloggen, een puntje voor een gegeven antwoord, wat extra punten voor plusjes, en hele kluiten tegelijk voor als "Beste Antwoord" gemarkeerde antwoorden zullen, bij normaal gebruik, je vanzelf naar hogere niveau's tillen. Weinig spectaculairs aan.

Zolang je geen hele foute dingen gaat doen als allemaal vragen en antwoorden plaatsen die de regels schenden en dus verwijderd worden met aftrek van strafpunten, zal het vanzelf oplopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier op goeie vraag?
Door puntjes te verdienen,bij zoveel punten ga je een niveau hoger. In elk hoger niveau mag je steeds wat meer antwoorden geven, vragen stellen en reacties geven.
Punten verdien je door goede antwoorden te geven.voor een antwoord krijg je 1 punt en voor elk duimpje omhoog ook 1 punt. Voor een beste antwoord krijg je 10 punten. Bij vragen stellen gaan er eerst 3 punten af,bij het sluiten krijg je die terug.
je kunt je vooruitgang in niveau op je profiel zien. Ga naar jou pagina,onder jou punten staat:nog...punten tot niveau..