Krijg de melding Access violation at address 004DA2C0 in module ''1Password.exe''. Read of address 0000005A hoe kan ik dit oplossen?

Deze melding krijg ik als ik het programma 1password venster afsluit hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mogelijk met PC Health Advisor
Kan probleem met DirectX zijn eenvoudigst:
Indien nieuwere versie van software beschikbaar is, deze installeren.

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat het op je telefoon staat en dan valt er m.i. weinig aan te sleutelen. Ik zou het programma verwijderen en dan opnieuw installeren. Als dat niet helpt even contact opnemen met de support afdeling van 1password.