Hoe krijg je die lijnen weg in microsoft WORD, wanneer je iets geplakt en gekopieërd hebt?

Als ik op een internetsite bijvoorbeeld moppen kopieër, om vervolgens uit te printen. staat het geheel in rasters.(omlijnd) elke zin in een vakje, erg irritant. hoe krijg ik dit snel weg?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Ik ken het probleem. Wat je heb beste kunt doen is de moppen eerst even in een simpel kladblok bestand te plakken en vervolgens vanuit het kladblok bestand het door te kopieren in Word.
Alle opmaak die er op de internetsite aan gegeven wordt, ben je zo kwijt, je houdt de platte tekst over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Plusje omdat ik het ook altijd op die omslachtige manier doe.

Andere antwoorden (1)

Gebruik daarvoor de functie "Plakken Speciaal". Kies voor 'niet opgemaakte tekst'.
AWM
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Plusje omdat dit de snelste en makkelijkste manier is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb word 2002 en WP. Heb geen plakken speciaal.
Nu weet ik wat me te doen staat, thx