Spyware, malware weet ik veel nog meer ware waarmee
je PC is geinfecteerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga er maar vanuit dat ze alles van je weten
misschien heb je ooit meegedaan aan een enqeute o.i.d. en je gegevens ingevuld
en als ze dat eenmaal hebben dan begint de elende
je kunt je vaak onderaan het bericht afmelden van die reclamemails
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
best eens iets lezen over spam.Als het spammails zijn zeker niet afmelden via link in die mail ,want dan weten ze zeker dat uw e-mailadres bestaat en wordt het alleen maar erger.Dus enkel afmelden als de afzender u bekent is.
fremar
13 jaar geleden
Mogelijk maak je gebruik van gratis email, of heb je toch gebruik gemaakt van een gratis dienst. De dienstverlener kan email adressen dan verkopen om toch geld te verdienen.

Een andere reden kan zijn dat je jouw email adres op internet hebt gezet, een email harvester die automatisch het hele net afstruint kan je email adres dan herkennen en je spam toe sturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar alle waarschijnlijkheid heb je ooit ergens je email achtergelaten, heel veel sites verplichten je dat om te doen anders kun je gewoon niet verder! Of een prijsvraag, enquete etc ingevuld!
Achter gelaten in een winkel? Noem zo maar op.
Maar voor dit soort zaken gewoon een apparte email account aan als bv hotmail, gmail, Yahoo etc etc dan kun je privé en die spam gescheiden houden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via webwinkels zoals Neckermann en Wehkamp, worden de gegevens doorverkocht aan reclame bureaus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige genereren gewoon email adres en versturen dan spam. Zodra jij die dan leest, weten ze dat het een geldige email-adres is. (via afbeeldingen of zo).

Heb je al eens gegoogled op je eigen email adres en op je eigen naam. Kan je zien wat er allemaal op staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij allemaal leuke dingen !!!