heeft iemand informatie over een wat ouder strategiespel genaamd Aztec ( of zoiets )

ik heb het spel een paar jaar geleden een tijdje gespeeld, maar ik kan er tegenwoordig niks meer over vinden. Misschien omdat de naam iets verkeerd is. Zou iemand mij hierbij kunnen helpen. In dit spel kon je met boogmannnen en tijgers enzo vechten, en je had soort goudmijnen.

Toegevoegd na 10 minuten:
het was een computerspel. voor de pc dus.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was het een game of een bordspel? En kan je wat meer beschrijven van wat het spel inhield?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het was voor de computer kown. ik heb het er nu bijgezet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee die spellen waren het niet Kown. Het spel is van bovenaf, je kan spelen met tijgers, soort tanks die hakbijlen schieten, spinnen die hakbijlen schieten, en allemaal van die rare dingen.

Antwoorden (1)

Het kan dan een van deze spellen zijn:

http://en.wikipedia.org/wiki/Aztec_(video_game)

http://www.answers.com/topic/aztec-wars