hoe zet je automatisch hoofdletters aan in google drive?

Ik maak vaak documenten in google drive, zodat je er samen met anderen aan kan werken. Maar hier heb ik niet bij elke nieuwe zin automatisch een hoofdletter, hoe zet ik dit aan? of kan dit niet?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
19.8K

Antwoorden (1)

Ik heb helaas geen mogelijkheid gevonden om het in te stellen. Je zou een e-mail kunnen sturen naar Google, al denk ik niet dat dat enig effect heeft.

Bij de link is een forum waarop deze vraag ook is gesteld met een discussie met verschillende meningen, maar het antwoord blijft nee, automatische hoofdletters zullen niet zelf gecorrigeerd worden. Helaas...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
jammer! toch bedankt voor het reageren!