Schakelt de ipadhoes Lab31 van de Action automatisch in en uit?

Bij de Action worden beschermhoezen voor ipad2 verkocht van het merk lab31 voor € 6,99. Wie heeft zo'n hoes en kan mij vertellen of de ipad automatisch aan en uit gaat bij het openen en sluiten van de hoes? De medewerkers van de Action konden mij niet helpen en op de verpakking staat weinig informatie.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

ik heb de zelfde hoes (zelfde merk maar voor ipad mini) en in mijn geval doet hij dat wel dus ik neem aan van wel
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Inmiddels heb ik de hoes aangeschaft en het schakelt inderdaad automatisch in en uit. Wel vreemd dat dat niet op de verpakking is vermeld.