Hoe krijg ik warmere kleuren op het beeldscherm van mijn nieuwe Compaq Presario CQ61-405?

Ik heb deze laptop pas nieuw aangeschaft maar ik kan de kleuren van het beeldscherm niet goed krijgen want deze zijn erg flets. Ik ben ook al bezig geweest met kalibreren, en de knoppen voor de helderheid zitten wel op het toetsenbord, maar ik kan nergens vinden waarmee ik het contrast aan kan passen (en ik denk dat het daar aan ligt). Ik kan hiervoor geen knop op het toetsenbord of beeldscherm vinden, en verder weinig bruikbare info bij de Help. Wie heeft ervaring met deze laptop en kan mij een beetje in de goede richting helpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

als ie nieuw is... gewoon terug naar de winkel en ruilen die hap.