Hoe verwijder je je Facebook-geschiedenis volledig?

Ik wil mijn Facebook-geschiedenis wissen, maar als ik op geschiedenis wissen druk, zijn mijn zoekresultaten wel weg, maar komen ze terug als ik de eerste letter intyp. Hoe krijg ik die ook weg?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
Is dat niet gewoon suggesties?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, maar de bovenste heb ik allemaal al bezocht, de rest staat eronder.
Ritsuka
8 jaar geleden
dan staan ze bovenaan omdat facebook denkt dat jij deze het interessantste vind, omdat je hier iets geliked hebt of een comment hebt gegeven. Net als dat je zoekt op 'Piet', dan krijg je eerder je oom Piet te zien dan een onbekende Piet, omdat Facebook denkt dat jullie elkaar kennen (door comments, of zelfde vrienden, of email connectie)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, ik heb niets geliked of gereageerd, enkel bekeken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bekijken is genoeg. Facebook onthoudt alles, écht alles!

Antwoorden (1)

Wis je cookies en browser geschiedenis. Een manier om de cookies helemaal weg te halen is het downloaded en runnen van een programma zoals Ccleaner.