Hoe formatteer ik mijn WD My Passport Ultra?

Ik heb een WD My Passport Ultra gebruikt op Windows. Aangezien ik nu een Apple heb (en hij dus niet werkt) moet ik hem eerst formatteren. Ik heb alleen geen idee hoe. Jullie wel?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Gewoon aan je Apple hangen en dan formatteren
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
alsof ik dat nog niet geprobeerd had...
capthavoc
8 jaar geleden
wat ging er mis ? want dat is wel de gebruikelijke manier

Antwoorden (1)

Ik weet niet of je er wat geld aan wilt besteden maar
NTFS for mac is een prima oplossing ook voor andere schijven en usb sticks

en ik vind het eigenlijk een must have app voor mac

Tip: probeer beide de gratis proefversie
laat je email achter
en ga een paar keer heen en terug op de buy now pagina
soms bieden ze je dan een deal voor meerdere licenties aan
of een korting
via mail of zelf als je probeert de buy now pagina te verlaten
mocht je in de toekomst meer mac krijgen gebruiken etc dan heb je meerdere licenties

je kan als alternatief wel je wd ultra formateren als EXfat
maar ik vermoed dat je eerst de NTFS partitie moet verwijderen
en dat daar wellicht een beveiliging op zit ?

je moet het inderdaad formateren vanuit mac

maar wellicht moet je eerst de de NTFS partitie verwijderen vanaf een windows machine ?
capthavoc