Draadloze keypad voor computer doet het niet meer wat nu?

Ik heb een draadloze Targus (AKP11EU) keypad alleen als ik de USB-stick in de computer steek dan zegt hij het USB-apparaat wordt niet herkent en hij zegt even later dat hij niet succesvol is geïnstalleerd. wat kan ik hier aan doen?
ik wil hem graag gebruiken voor een windows computer. en hij heeft het in het verleden ook gedaan.

Toegevoegd na 29 minuten:
Ik heb hem ook een tijdje gebruik op een apple computer daar voor moest ik wel wat dingen veranderen ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
jc54
8 jaar geleden
Behaalde resultaten in het verleden, bieden geen garantie voor het heden of de toekomst.......
capthavoc
8 jaar geleden
Misschien is het een kwestie van een andere driver ?
heb je ondertussen een andere windows versie ?
ook update van windows (service packs kan er voor zorgen dat je een update van je driver nodig is
probeer hem eens op een andere pc ? ook kan het insteken op de achterkant of voorkant van de pc van invloed zijn.
of het gebuiken van een usbhubje is ook niet altijd handig probeer een driverbooster ?
voor ene algemeen update van al je drivers http://www.iobit.com/en/driver-booster.php
Wil hij echt niet dan is de usbstick waarschijnlijk gewoon defect
wil hij niet op deze pc maar wel op een andere dan is er vast iets mis met de usb poort

Antwoorden (1)

Probeer de drivers te updaten dat werkt meestal.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is 'plug & play' ....geen drivers nodig