kan ik mijn apps terug krijgen op iphone als je ze verweiderd heb?

K was laatst heel erg dom geweest om mijn muziek app per ongeluk te verwijderen, kan ik m weer er op zetten? Hij zit niet meer in de app store.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
de muziek app is toch 1 van de standaard apps? ik meende dat je die niet kon verwijderen

Antwoorden (1)

Als je de Muziek app verwijderd hebt op je iPhone dan betekend dat dus dat jij je iPhone hebt gejailbreakt (op een andere manier de Muziek app verwijderen is niet mogelijk).
Wat je nu kan doen is van iemand dezelfde iPhone als die van jou lenen (Let op geen andere iPhone/iPod/iPad ivm. schermresolutie enz.) en die kan je in bijvoorbeeld iFunBox de Muziek app importeren van de iPhone die je hebt geleend en installeren op de iPhone van jezelf.

OF Nog makkelijker:

Herstel je iPhone terug naar de nieuwste iOS versie (Omdat een oudere niet meer werkt alleen 8.3 word nog gesigneerd.)
Maar dan is je jailbreak wel weg.