waarom werkt meta magister niet goed op iphone?

Hallo, ik heb een probleem, mijn meta magister op mijn iphone 5 (ios 8) werkt niet goed meer. Ik had dit ook al toen ik nog een iphone 4 (ook met ios 8) had. Als ik de app open, sluit hij bijna direct vanzelf weer af, als ik het een paar keer probeer dan doet ie het wel. als ik vervolgens mijn agenda open dan staat er in het weekend & vakanties: 'de agenda is leeg' (zoals het hoort), maar op gewoone dagen staan de lessen er niet in en staat er niks. Ook als ik huiswerk open staat er bij elke opdracht de datum van die dag dus kan ik niet zien voor wanneer het is. Herkent iemand dit, weet iemand hoe did komt en hoe ik het kan oplossen? alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

Om te beginnen raad ik je aan om de verbinding te testen, dit doe je door naar "Instellingen" te gaan en op "Netwerktest" te klikken. Als er een probleem is, dan kan het aan de servers van je school of Schoolmaster liggen. Als er geen probleem met de test is, kan je er vrij weinig aan doen. Misschien kun je de app opnieuw installeren, en als dat niet werkt, dan heeft de school het nog niet ingepland, dus niemand kan het dan zien.