Waar kan ik info vinden over de KPN Experia Box?

ik zoek naar detailinformatie over de Experia box van KPN. De service van KPN beperkt zich tot een paar documenten van het "klik hier, klik daar", type...
Wat ik specifiek moet weten is dit: ik heb een IP adres, met netmask 255.255.255.252. Dan heb ik dus vier IP adressen, ik neem aan dat er dan twee bruikbaar zijn.
Daarachter hangt een router (met VPN capaciteit) en ik wil graag weten welk IP adres deze dan krijgt. Is daar ergens op het 'net documentatie over te vinden?

Toegevoegd na 34 minuten:
Het betreft een Experiabox V8

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Voor deze informatie moet je echt bellen met de helpdesk,kiezen voor:storingsdienst,daar moet je vragen om de technische gegevens(IP-reeks)die kunnen zij vinden in de installatie brief,de eigenaar van deze verbinding heeft deze gegevens ook opgestuurd gekregen.

(Eerdere antwoord was nvt)

Toegevoegd na 8 minuten:
Als je de handleiding wil hebben download je deze bij kpnserviceweb.com.
De V8 is de Arcadyan
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is het nog gelukt?
Ik hoorde dat dit echt zo op te lossen zou moeten zijn.