Waarom doet ideal op minecraft het niet als ik het wil kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wees wat specifieker?!?! Wat doet het precies niet? En bij welke Bank zit je?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@j4ck1nth3b0x als ik naar minecraft.net ga en het kopen aanklik en dan iDeal wil doen blijft hij error aangeven. Ik zit bij Rabobank maar heb dit nog nooit moeten aangeven

Antwoorden (1)

Misschien is er een fout bij de server waardoor je het niet ingame kunt doen.
Je kunt dit misschien vragen aan beheerders/admins/moderators van de server.
Zij kunnen dit waarschijnlijk wel oplossen.

Je kunt ook altijd vragen of ze een website hebben waar de shop staat.
Dan kan je ook daar proberen met ideal te betalen.

-uow