Sneller Internet = Sneller downloaden...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb gewoon goede wifi maar hij doet het nog niet goed
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk het kan ook aan de aanbieder liggen dat het wat langzamer gaat dan gewend... Maar goede wifi ontvangst is geen garantie voor hoge bitrates... wat zegt http://www.speedtest.nl/ ?
je apparaat opschonen ik heb hiervoor een app cleanmaster voor android [werkt echt]
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kan grotendeels liggen aan traag internet + als er zich nog andere dingen afspelen (bv: youtube, online spel)