Hoe los ik dit youtube geuidsprobleem op?

Als ik een video op youtube wil afspelen, hoor ik twee keer het geluid van de video. Het ene loopt wel synchroom met de video en het andere loopt iets achter of is reclame. Dit is sinds ik een nieuwe laptop heb. Hoe los ik dit probleem op?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

De meest normale oorzaak is dat je de video per ongeluk 2 keer hebt geopend ?
of dat je aan het einde van de video de video in een playlist zit en in een andere tablad de video nog eens hebt geopend terwijl de ander video de playlist aanspreekt en verder gaat in ander tabblad
of dat je via een andere website de video aanklikt en daarna nog eens drukt op openen in youtube ?
kijk of je 2 tabbladen met dezelfde video link ziet en sluit eentje af ?

in google chrome zie je tabbladen waarbij geluidsicoontjes staan zie je er 2 of zelfs meer dan kan je ze met het kruisje ernaast afsluiten.

Toegevoegd na 51 minuten:
ik herinner me nu ook dat google + pagina dit probleem ook wel eens heeft als je vanaf die pagina de video eerst aantikt en daarna nog eens op openen in youtube dan gebeurd het ook.
capthavoc
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee het is in 1 tabblad dat open staat. Ook als ik de video mute hoor ik de video nog (maar dan maar eenmalig).
capthavoc
9 jaar geleden
Werk je rechtstreeks op youtube of via een andere website waar de youtube video gelinkt is ?
Het kan zijn dat deze de video op de achtergrond open in een andere browser. zie eventueel taakbalk onderaan ? misschien staat er bijv een chrome of IE o.i.d het gebeurd mij soms ook ,zeker als ik video;s aanklik in websites waar de video genest is.

Sommige websites, heb ik wel gemerkt open een link soms in een andere browser dan die je gebruikt. dat is een website foutje
welke browser gebruik je standaard ?
en wissel je vaak van browser ?
en krijg je ook de melding stel deze browser in als standaard browser ?
ook kan het gebruiken van 2 browser naast elkaar als de ene geminimaliseerd staat wel eens het probleem zijn.
De oorzaak is onder dit alles meestal toch dat de video 2 keer of zelf meerdere keren wordt geopend waarbij sommige venster geminimaliseerd blijven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik gebruikt slechts één browers, Google Chrome. Zelfs als ik rechtstreeks via youtube (mijn abonnementen) een video aanklik en verder alles gesloten is, krijg ik nog steeds hetzelfde probleem.
capthavoc
9 jaar geleden
ik vond deze link alhoewel het probleem niet helemaal hetzelfde is
denk ik wel dat het gerelateerd is,
aangezien het artikel van feb 2014 is zou het toch een bug zijn
maar vreemd genoeg heb ik er nooit op die manier last van gehad Je kan misschien wat opties daar proberen ? Een andere oorzaak kan zijn dat youtube tegenwoordig
2 manier van afspelen aanbied nog via flash of vie de html5 player
op sommige video is het mogelijk dat hiij dus zowel flash als html5 probeer af te spelen ? dat is de bug
Je kan chrome dwingen alleen html5 af te spelen waar mogelijk
door deze ext toe te voegen zie link https://chrome.google.com/webstore/detail/html5ify/jikbjpjgjmmdhcmlagappehlpiljoaop of als link niet werkt? zoek even op html5ify die html5 optie is waarschijnlijk je beste kans dit op te lossen.
capthavoc
9 jaar geleden
oops eerste linkje vergeten http://www.ghacks.net/2014/02/19/fix-youtube-chrome-continuing-play-audio-leaving-video/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zal eens kijken of het gaat werken. Bedankt voor je hulp in ieder geval. Als het niet lukt ga ik contact opnemen met Youtube.