Hoe koppel ik adsense met tumblr ?

Dag iedereen,

Ik heb een eigen youtube channel die ik perfect kan koppelen met google adsense. Maar als ik dit probeer met mijn tumblr blog lukt dit precies niet... Er komen maar geen advertenties op. Kan iemand helpen alstublieft ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er is niet echt een manier om Adsense te koppelen aan je Tumblr-blog maar je kunt het wel doen via een HTML-widget op je pagina. Zie hiervoor de bron.