Hoe kan je 'knoppen'aan je taakbalk vastzetten, windows 7?

Ik heb sinds kort windows 7. Hiervoor had ik Vista en had daar een snelkoppeling/knop van bv. mijn partities, cofiguratiescherm, excel en rekenmachine op mijn taakbalk. Ik doe dat door een snelkoppeling op mijn bureaublad te maken en dan daarna naar de taakbalk te slepen. Er komt dan een tekst met 'vastmaken aan taakbalk'.

Nu wil ik dat bij windows 7 ook graag zo doen alleen lukt het maar met bepaalde dingen.Een knop van 'excel', 'word', 'configuratiescherm' en 'rekenmachine' is gelukt. Alleen met 'deze computer', 'netwerk' en mijn D, E, G en Hpartitie lukt het niet. Dan krijg ik een tekst met: vastmaken aan Windows verkenner. Weet iemand een trucje?

Alvast bedankt, groetjes Miranda

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Misschien openen, Rechter muisklik op het icoon, aan de taakbalk vastmaken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat vreemd dat minnetje wat zo werkt het precies. Je opent de website, of het programma en wanneer je deze onder in je taakbalk ziet klik je er rechts op en selecteert de optie 'vastmaken aan taakbalk' Zo kan je de optie ook weer ongedaan maken door op rechts te klikken en de optie ; losmaken van taakbalk' te kiezen.