Hoe kan je google afbeeldingen blokkeren?

Ik wil dit echt dringend blokkeren. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en ik geen verdere info hoef te geven.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
https://support.google.com/webmasters/answer/1663694?hl=nl
ItisILeClerc
9 jaar geleden
de vraag gaat niet over verwijderen, maar over blokkeren
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
precies, dat als je google afbeeldingen intypt dat er staat van niks gevonden(bijvoorbeeld)
Cryofiel
9 jaar geleden
Al blokkeer je Google Afbeeldingen, dan blijven andere plaatjeszoekmachines gewoon bereikbaar. Ixquick Images zal bijvoorbeeld nog steeds werken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat is niet erg zolang google afbeeldingen maar niet bereikbaar is
Cryofiel
9 jaar geleden
Tja... heel Google onbereikbaar maken is mogelijk, maar alleen Google Afbeeldingen wordt lastiger.

Het beste antwoord

Op windows [Je moet Admin zijn]:
open als ADMIN
file>open
ga naar C:
Windows
System32
drivers
etc
hosts <-- en dan OK
voeg dit toe: (je hele google wordt geblokkeerd) (zonder pijltjes)
74.125.136.102 google.com
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Save.
druk WINDOWS toets en R tegelijk in
typ cmd
druk op ENTER
typ:
ipconfig /flushdns

KLAAR
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Cryofiel
9 jaar geleden
Bovendien kun je altijd nog via google.com of google.it of een ander TLD naar Google Images - of wordt dat op basis van je IP-adres te allen tijde omgeleid naar google.nl of google.be ?