Hoe kan het dat mijn laptop op slaapstand gaat als ik het beeldscherm iets naar voren zet?

Elke keer als ik het beeldscherm van mijn laptop iets naar voren zet, gaat hij in de slaapstand. Kan ik dit oplossen?

Ik heb een Lenovo IdeaPad S500 Touch.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is het contactje dat detecteert of je het beeldscherm dichtklapt niet (meer) goed afgesteld, daar kan je zelf weinig aan doen.
Wel kan je bij "energiebeheer" instellen wat er gebeurt als je de klep dicht doet, daar kan je natuurlijk ook invullen dat er "niets"gebeurt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom krijgt Ihave een duimpje omlaag? Hij heeft namelijk gelijk. Je laptop weet namelijk hoe jouw beeldscherm staat. Als hij dus denkt dat hij dicht is, terwijl dat niet zo is. Dan gaat hij dus in slaapstand, dit kan je instellen bij energiebeheer.

Andere antwoorden (1)

er zit een knopje net voor de hoek waar het scherm naar boven gaat, waarschijnlijk druk hij dat dan in, niks aan te doen dus.