Ik kan geen video's bekijken op snapchat. Iemand idee wat ik verkeerd doe?

Ik heb nooit filmpjes kunnen bekijken op snapchat. Als iemand een video stuurt en ik houd het ingedrukt komt er te staan dat de video niet afgespeeld kan worden.

Ik kan ook nergens antwoord krijgen op mijn vraag als ik deze in het kort intoets op google. Ook kan ik geen Nederlands vragen forum vinden op de snapchat site (deze is Engels).
Iemand idee wat er verkeerd gaat? En anders iemand een idee waar ik deze vraag het beste kan stellen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
12.7K

Antwoorden (2)

Misschien ondersteunt je telefooon het niet?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
* Waarschijnlijk heb je een oud toestel

* Je moet herinstaleren

* Uitloggen en vervolgens weer inloggen

Succes