is GTA5 first person een update?

Goedenavond,
Even een snelle vraag tussendoor..
is GTA5 first person een gratis update?
En komt hij ook op Xbox 360?
Bedankt!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

De gta 5 zit standaard voor de next-gen en pc.
Dus hij komt niet voor de xbox 360 of ps3.

Hij komt alleen voor de ps4, xbox one en de pc
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat klopt precies
Poet
9 jaar geleden
Inderdaad. Zie de Rockstar-site:
http://www.rockstargames.com/newswire/article/52341/gtav-ign-delivers-new-details-first-person-experience
Maar komt de modus nou ook naar de PlayStation 3 en Xbox 360? Nee, volgens Nelson is de rekenkracht van die consoles niet sterk genoeg om alle animatie en details goed in beeld te brengen. De metertjes in een vliegtuig, de gedetailleerde vormgeving van wapens, de gezichten van de personages; dat soort dingen zouden alleen maar mogelijk zijn met de kracht van next-gen hardware, dus op de PS4, Xbox One en op de PC.

Het antwoord is dus nee.
Het komt alleen voor de ps4 xbox one en pc.