Als je het spel speelt zoals de Chinezen het spelen - d.w.z. met vier personen rond de tafel - dan komt het altijd uit, want één van de vier wordt 'majong'. Maar niet altijd wordt de hele muur afgebroken.
Het majongspel als computergame is heel anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, er kan een steen onder een andere steen liggen waar je dus niet bij komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In principe wel, als je het goed speelt tenminste. Vaak gebeurt het echter dat er 2 stenen overblijven waarvan de een onder de ander zit, ja, dan hang je dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ja niet altijd. Er zijn soms stenen die onder elkaar zitten en dan ben jij de aap. Maar het kan wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mahjong kun je altijd uitspelen als je maar de juiste stenen pakt