Hoe sla je een gedownloade versie voor het maken van een foto album op op een externe harde schijf?

Ik gebruik de gedownloade versie van Hema voor het maken van foto albums. Hierin staan nu enkele albums opgeslagen. Kan ik deze opslaan op een externe harde schijf (voor het geval mijn laptop het begeeft). Het gaat dus om de albums die erin staan en het programma zelf.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je fotoalbum staat onder je Documenten map en daarin de map "Hema Fotoalbum" en daarin een map met de naam die je het album hebt gegeven. Hierin staan alle gebruikte afbeeldingen.
De applicatie (kun je ook zien als je de muis stil houdt op het icoon op je desktop) staat onder je gebruikersnaam in : c:\Users\\AppData\Local\Hema Fotoalbum\
Ik denk trouwens dat je de applicatie gewoon opnieuw kunt downloaden en installeren.
Beide (eventueel alleen de eerste) mappen opslaan. Als het goed is heb je ook het bestand Hema_NL.exe gedownload om het fotoalbum te installeren. Als je dat opslaat kun je het opnieuw installeren. De map "Hema Fotoalbum" in je Documenten map wordt waarschijnlijk aangemaakt; je hoeft dan alleen je albums terug te zetten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zover ik kan zien kan je dan dus alleen de foto's opslaan die je voor het album hebt gebruikt en dus niet het gemaakte album (inclusief alle foto's, bewerkingen, achtergronden, kaders enz.).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee hoor, alles staat er ook de versieringen etc. Als je het albumprogramma opstart kun je weer alles terughalen.