Waarom staat er dat er meerdere sessies zijn op mijn gmail account met hetzelfde ip?

Dit account is momenteel in gebruik op één andere locatie.
(Locatie verwijst mogelijk naar een andere sessie op dezelfde computer.)

Toegangstype:
Browser

en dan mijn IP.

Ik gebruik als Browser Chrome.

Ik log dan alle sessies uit en log uit en weer in en dan staat er weer

Wordt op dit moment gebruikt op 1 andere locatie

Terwijl die andere locatie wel gewoon mijn IP is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K
Amadea
9 jaar geleden
Kan het zijn dat jij twee apparaten hebt waarop je jouw gmail kunt raadplegen? Bijvoorbeeld op je smartphone en op je laptop? Dan is het logisch!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee het is echt alleen maar 1 computer, gehackt lijk me ook niet want anders zou er een ander IP moeten staan
SimonV
9 jaar geleden
Heb je je cookies al eens verwijderd?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja en nog steeds hetzelfde. het kan toch niet zo zijn dat ik gehackt ben, aangezien het hetzelfde ip is

Antwoorden (1)

ik kan me voorstellen dat je misschien een tablet of een smartphone hebt waar gmail op staat. zet die eens uit als je de melding krijgt (dus geef niet de opdracht om ze uit te loggen) en nadat je ze hebt uit gezet probeer je het opnieuw