Welke outlook is nu het meest geschikt voor mij?

Er zijn inmiddels vele soorten outlooks. Ik weet het niet meer...... het duizelt me voor de ogen als ik op internet kijk. Tja, ik heb er nog niet zoveel verstand van, maar wil me er meer in verdiepen.

Welke outlook is nu het meest geschikt gewoon voor prive-gebruik, dus niet zakelijk, en wat is de link waarbij ik het rechtstreeks (gratis) kan downloaden?

Bvhd Misslobe

Cryofiel
14 jaar geleden
Waarom Outlook? Je vraagt nu in feite:
"Welke Saab is voor mij het meest geschikt? Het duizelt me. Er zijn zoveel modellen en zoveel kleuren, op diesel of benzine, met drie of vijf deuren. Welke moet ik nemen?" Waarop het enige goede antwoord natuurlijk is:
Waarom zou je persé een Saab willen hebben? Je wilt waarschijnlijk een auto. Waarom geen Ford, VW, Audi, Renault, Suzuki, Chevrolet? Zo ook hier. Je wilt misschien helemaal geen Outlook. Je wilt een emailprogramma. Misschien wil je wel Windows Live Mail, of Thunderbird, of Gmail, of Yahoo! Mail, of één van de vele andere mailprogramma's. Schrijf eerst je wensen eens op, dan kunnen we kijken of Outlook wel het meest geschikte programma voor je is.
misslobe
14 jaar geleden
Ik wil o.a. graag (meerdere) foto's kunnen versturen, wat op hotmail niet ( meer) lukt. Ook kun je met outlook bewegende plaatje per email versturen, wat ik ook heel leuk vind. Een vriendin van mij heeft outlook 2003 waarmee ze dit alles kan doen. Dat lijkt me mij ook juist zo leuk! Dus denk alleen aan outlook, snap je?

Het beste antwoord

Ik ben overgestapt van Outlook naar Windows Life,dat is de opvolger van Outlook van Microsoft.
Werkt hetzelfde ziet er ook bijna zelfde uit,alleen wat meer opties.
Gratis te downloaden van ,www.download.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

de standaard outlook van windows :), niks downloaden. alleen configureren en klaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misslobe
14 jaar geleden
"configureren en klaar" Hoe gaat dat in zijn werk dan? Sorry hoor, maar ik ben nog een behoorlijke leek met zulk soort dingen...
misslobe
14 jaar geleden
Ik heb het (vlgs mij) niet standaard op mijn pc staan...
Wat nu?