hoe kan ik meerdere bestanden tegelijk omzetten naar mp4 bestand?

ik wil graag meerdere filmpjes tegelijk omzetten naar een mp4 bestand

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Hier zijn meereder programma´s voor. Ik noem er maar even twee, er zijn op google wel meer van dit soort software te vinden.

Freemake Video Converter
Any Video Converter

Bij Any Video Converter kun je converteren naar allerlei bestandsformaten, zelfs naar Apple. Alleen als nadeel dat het freeware programma reclame toont voor de betaalde versie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kan je AVS convertor aanraden , handig en snel door gebruik van alle cores.
http://www.avs4you.com/nl/AVS-Video-Converter.aspx