hoe kan ik films van een cd op mijn pc zetten?

Ik heb eigen filmbestanden op CD gezet ooit
maar kan ik deze ook op de pc zelf zetten?
zodat ik ze op YouTube kan plaatsen en doorzenden aan mensen?

2.3K

Het beste antwoord

Ja dat kan. Ga via Deze Computer naar je cd/dvd schijf. Daar zie je als het goed is je bestanden staan. Daarna selecteren en kiezen voor kopieren met de rechtermuisknop (ctrl+c) daarna je locatie kiezen waar je ze wilt opslaan, en vervolgens plakken (ctrl+v).