in windows is er 'verkenner'om mappen te zoeken en te verplaatsen/copieren hoe moet dat bij een android tablet ?

ik heb muziek bestanden op de tablet staan , die wil ik naar cloud verplaatsen zodat ik er met meer apparaten van kan genieten

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Een filemanager downloaden. Er zijn er legio. Zelf gebruik ik de Android-versie van Total Commander.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij staat er op de site een hele tutorial. Dat soort dingen doe ik eigenlijk zelf nooit ; hooguit naar mijn SD-kaart slepen.
Maar Google Drive en Dropbox zijn volgens mij ook geen onderdelen van je 'computer' , dus kun je ze zo ook niet aanklikken. Je zult ze op een of andere manier moeten uploaden, niet gewoon verplaatsen. Commander is echt voor ' sleur en pleur' .
Ik ben van je vraag uitgegaan. (Hoe verplaats ik ...a la Verkenner). Kun je met verkenner wel dingen op Dropbox enzo zetten ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In ES File Explorer kun je linksboven op de drie streepjes drukken, dan opent "snelle toegang".
Hier druk je op "netwerk" - daarna op "cloud", daar kun je dan een cloudserver aan ES koppelen....
Zelf heb ik Total Commander niet, maar daar zal het wel vergelijkbaar werken. Anders kun je ook ES File Explorer installeren, het kan nooit kwaad om meerdere filemanagers naast elkaar te gebruiken. De ene heeft weer net iets andere mogelijkheden als de andere.

Andere antwoorden (2)

Er zijn diverse filemanagers, zelf gebruik ik ES File Explorer. Ook kun je Dropbox installeren om files in de cloud te zetten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
TotalCommander (play store) werkt geweldig.