hoe komt het dat mijn geluid van mijn laptop hapert?

Als ik op mijn laptop filmpjes wil gaan kijken wil het geluid nogal haperen/stotteren. Heel vervelend, de snelheid van mijn laptop is gewoon in orde. Ik heb een Asus F751M net nieuw dus wil dit eigenlijk opgelost hebben. Wie kan mij vertellen wat ik moet doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit kan aan je internet snelheid liggen of dat je laptop druk is met ander dingen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verander eens van browser. Is het altijd bij youtube? Altijd bij internet filmpjes... Leg eens wat meer uit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het gaat om allerlei filmpjes niet alleen youtube. Ook speelt hij soms helemaal geen geluid af. Als hij dat doet start ik hem opnieuw op en heb ik weer geluid. Als hij hapert is er niet echt een verband te leggen, hij doet het ook als ik alleen dat filmpje aan heb en geen andere programma's. Dat was namelijk mijn eerste gedachte, misschien gaat er te veel naar een ander programma.

Het beste antwoord

Je audio-driver updaten zou dit probleem wel eens kunnen verhelpen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo Daki, Bedankt voor het antwoord! Dit ga ik uitproberen. De laptop is terug naar de winkel en word daar bekeken. Dit omdat mijn toetsenbord er in eens ook mee op hield.