Is het mogelijk om een laptop muziek te laten af spelen wanneer hij dichtgeklapt is en een koptelefoon is aangesloten?

Ik weet dat je kan instellen dat de laptop niet in sleep-modus gaat wanneer je hem dichtklapt, maar ik wil dat dat alleen gebeurt wanneer ik iets heb aangesloten op de 3.5mm audio-output, bijvoorbeeld een koptelefoon. Dus wanneer ik niks op de audio-output heb aangesloten en de laptop dichtklap, dat 'ie dan wel op sleep-modus gaat. Is dit mogelijk? Misschien een bepaald programmaatje die meer mogelijkheden geeft betreft power-options?
Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik vind het niet meer terug maar ik herinner mij wel software die doet wat jij wilt. Dus niet opgeven: wie zoekt die vindt.

Antwoorden (1)

dit kan je aanpassen, je gaat naar configuratiescherm - energiebeheer - het gedrag van het sluiten van deksel bepalen.

als het gaat om een windows
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit heb ik al beschreven in de exra uitleg van mijn vraag. Ik wil graag dat hij alleen uit sleepmodus blijft wanneer ik een koptelefoon heb aangesloten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat gaat niet. Je kunt het gedrag van de deksel niet koppelen aan de aansluiting van de koptelefoon