Toetsenbord regeert niet bij windows foutherstel uit sluimerstand?

Mijn computer kon niet opnieuw opstarten uit sluimerstand. Daarom moest ik hem met de elektriciteitsknop afzetten. De keer erna toen ik hem opstarte kwam er een 'windows foutherstel uit sluimerstand'. Ik moest dan een optie selecteren maar mijn toetsen werkte niet. Bij gewoon windows foutherstel werken ze ook nooit maar na 30 sexonden gaat het altijd automatisch ma 30 seconden en is er geen probleem. Met de F11 knop kan ik wel in veilige modus maar daar kan ik ook niets selecteren. Hoe los ik dit op? Alvast bedankt! groetjes Elena

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je al geprobeerd om de stekker van je toetsenbord er opnieuw in te doen? Of nog een keer op te starten? En heb je een externe muis waar je wat mee kunt?

Antwoorden (1)

Er zijn een paar mogelijkheden waardoor dit kan. Probeer dit eens:

- Soms helpt het als je het toetsenbord in een andere USB aansluiting stopt. Zit je op een laptop, werkt dit natuurlijk niet.
- Probeer eens een toetsenbord van iemand anders tijdelijk aan te sluiten, misschien doet die het. Zodra je computer weer normaal opstart, verwijder je dat toetsenbord dan weer.