Wat is nu eigenlijk de meest praktische manier om foto's van de iPhone naar de PC over te zetten?

E.g. met iTunes of via kabeltje en verkenner 'normaal' over kopiëren of zijn er nog andere gebruikersvriendelijke alternatieven c.q. programma's?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het makkelijkst is om inderdaad je iphone via de kabel met je PC linken. De computer vraagt dan vanzelf wat je met je foto's wilt doen. Dan kun je kiezen voor bestanden importeren naar een map. Het is volgens mij de snelste en makkelijkste manier om zo je foto's van je iphone over te zetten naar je computer. Waarschijnlijk kan het ook met icloud maar dat weet ik niet.