Ik denk dat je het het beste kan proberen via de helpdesk van Hyves zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan heb je waarschijnlijk bij je standaard instellingen in Hyves een ander e-mail adres ingevoerd dan dat je nu checkt. Heb je niet een hotmail-account o.i.d. ingevoerd in je hyves profielpagina? Kijk het eens na, en pas het evt. aan in je profielpagina. Daarna zou het toch echt moeten werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Controleer via Mijn Menu > Mijn Account op welk e- mailadres de bevestiging binnenkomt. Heb je een Hotmail of Windows Live Mail account en ontvang je geen bevestigingsmail? Dan kan het zijn dat geenantwoord@hyves.nl automatisch door Hotmail of Windows Live Mail is geblokkeerd. Dit los je als volgt op:

1. Ga naar Hotmail of Windows Live Mail
2. Kies rechtsboven voor Opties , dan Meer opties .
3. Onder het kopje Ongewenste e-mail kies je Veilige en geblokkeerde afzenders.
4. Klik op Veilige afzenders en vul bij afzender Hyves.nl in en klik op Aan lijst toevoegen .
5. Ga terug en klik op Geblokkeerde afzenders en controleer of Hyves.nl of geenantwoord@hyves.nl is ingevuld. Indien dit het geval is, klik dan op de link en vervolgens op Uit lijst verwijderen.

Controleer altijd je Spam inbox. Wanneer je de beveiliging instelt op Hoog, kan het zijn dat onze mail niet binnenkomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens bij 'ongewenste berichten' misschien is de mail daar binnen gekomen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je daar aan denkt +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
't kán heel simpel zijn :)