Kan ik mijn iCloud reservekopie later terugzetten als ik mijn iPad heb geconfigureerd als nieuw?

Het lukt niet om mijn iPad te configureren met iCloud-reservekopie. Kan ik mijn iPad nu configureren als nieuwe iPad en later alsnog mijn reservekopie (iPhone 4) terugzetten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan maar dan moet je je ipad helemaal resetten dus dan ben je ook je apps kwijt en dan krijg je weer de zelfde vraag bij het opstarten of je een reservekopie terug wil zetten of niet en dan kies je ja

Het beste antwoord

IOS is zeer streng beveiligd als het gaat om reservekopieën terugzetten om te verkomen dat je je iDevice jailbreakt. Dat is dus niet mogelijk nee. Wel kun je je iPhone synchroniseren met je iPad wat in principe vrijwel hetzelfde werk doet maar niet aan het besturingssysteem zelf zit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

waarschijnlijk kun je geen reserve kopie van een iphone terugzetten op een ipad...

voor meer info zie bron!