Ik heb de keuze uit 50/50Mbps of 100/100Mbps. Is er veel verschil in mijn geval?

Ik gebruik mijn PC alleen om te mailen, te googlen, wat foto's te bewaren e.d., dus verder niet veel bijzonders. Mijn vraag is dus of ik veel verschil zal merken.

Toegevoegd na 3 minuten:
Mijn provider stelt mij voor die keuze.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
9 jaar geleden
je doet amper wat op de pc, dat merk je echt niet
capthavoc
9 jaar geleden
zelf 50/50 is overkill voor wat je er mee doet
maar ga er maar vanuit dat als je meerdere pc,s zou hebben en andere devices waaronder dus ook TV of smart tv dat je met 505/50 al veel kunt.
dus als je maar 1 pc in huis hebt is 20 mb al goed genoeg
heb je daarnaast TV dan heb je al wel 50 mb nodig
hoe meer apparaten is het wel handig om 50/50 te hebben
zla heel smooth zijn
100/100 is voor de fanatieke downloader, onlinegamer en video uploader .
niet nodig voor jouw behoefte.

Antwoorden (1)

Dan zal je geen verschil merken. Alleen als je veel download en upload zal dat verschil kunnen waarderen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Yup... oftewel:
Gewoon voor de 50/50 gaan; dat zal je wat euro's per maand schelen.