Hoe kan je automatisch namen toevoegen bovenaan een document?

Ik moet voor een maaltijdservice altijd met de hand de naam boven een blaadje zetten (zie bijlage). Is er een manier om automatisch namen toe te voegen, zodat ik ze niet allemaal met de hand moet invullen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Stel dat je je namenlijst in excel hebt, en je formulier in word, dan kun je dit met een "Mail Merge" doen. MS-Word heeft hier de optie "Step by step mail merge wizard" voor, die je door het proces heen leidt. Uiteindelijk zal je in word een groot aantal pagina's krijgen met kopieen van je originele document, met de namen ingevuld waar je in het oorspronkelijke document een "merge field" hebt gezet.