Photoshop is van adobe, en is verschrikkelijk duur.
Ik raad je dan ook GIMP aan.
GIMP lijkt heel erg veel op adobe photoshop en is gewoon gratis.
http://www.gimp.org/
Er zijn heel veel photoshop programma's. Maar Adobe Photoshop en Gimp zijn i.m.o. de beste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dankjewel!

Andere antwoorden (4)

het is een programma dat je gratis kan downloaden:
http://downloads.phpnuke.org/nl/download-item-view-x-g-a-x-l.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Photoschop is een programma van adobe dat vind je bij de softwareleverancier ,het is een programma wat veel door proffessionals gebruikt word en is niet goedkoop
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij kun je ook gewoon op Google zoeken:Photoshop
En dan heb je heel veel waar je uit kan kiezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Photoshop is een Adobe-programma, grotendeels gebruikt door professionals.
Als je het in de winkel koopt ben je al gauw enkele honderden Euro's kwijt.
Eén van de antwoordgevers hierboven heeft een link waar je het gratis kunt downloaden. Je kunt het proberen, maar ik ben bang dat het dan zo'n trial-versie is, die na 30 dagen niet meer werkt.

Er is echter een goedkopere (lees Gratis) oplossing. Google eens naar Gimp.
Gimp is een gratis grafisch programma dat in grote lijnen hetzelfde kan als photoshop en ook nog eens hetzelfde werkt.