Waarom werkt het programma 20/20 niet (meer) op mijn pc?

Omdat ik graag naadloze achtergronden wil maken heb ik het programma 20/20 nodig. Maar elke keer als ik dit open staat er: 'dit programma werkt niet meer' (zo iets)

Wat nu?
Wie weet raad?
Ik wil zoooooooooooooo graag zelf naadloze achtergronden maken (zie afbeelding) voor bv hyves, maar het wil maar niet lukken!

Wie weet evt een ander programma (gratis uiteraard!)?

Picture for question

Het beste antwoord

Ik heb even gekeken bij het programma, het is geschikt voor Windows/98/ME/NT/2000/XP heb jij een nieuwere versie gekregen in de tussentijd dan werkt het niet meer.

Heb je niks veranderd op je PC dan kun je proberen het opnieuw te installeren in een andere map, wel eerst het oude helemaal verwijderen.

Ik ken wel tekenprogramma's die gratis zijn zoals "Gimp" je kunt hier ook nog van alles toevoegen (mirrors) en het pprogramma "Photofiltre" met deze programma is het ook mogelijk om zulke mooie plaatjes te maken met de transparant plakken optie.

Er zullen er wel meer zijn, deze kun je op de gratis download sites vinden.