Niets in deze wereld is gratis,

Dus skypen is ook niet gratis.

Zelfs als je geen beltegoed op je skype-account zet kost skype je een internetverbinding. Ja, die heb je misschien al maar ze is dus niet gratis.

Hoe dan ook is skypen vaak goedkoper dan bellen.

Bovendien kent het veel voordelen t.o.v. bellen. Want zeg nu zelf: kan je je thuistelefoon meenemen op vakantie? En kan je met je gsm in het buitenland bellen zonder meerprijs?

Ik heb het reeds jaren geleden gedaan: de thuistelefoon de deur uit en een skype-telefoon in de plaats.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ja vab skype account naar skype account,maar je kan ook een som opladen om dan bv zeer goedkoop naar vast of mobile nummers te bellen.
fremar
9 jaar geleden
Thecis
9 jaar geleden
Als aanvulling. Als je het op je mobiel zet, kost het wel data (en dus van je databundel gaat het af).
En thuis heb je een internet provider nodig. Maar als je die randvoorwaarden hebt, is het verder inderdaad gratis.